DAG 11 -12 - 13

9 maart 2023 - Bandipur, Nepal

DAG 11:

DAG 12: Nathalie (Clownn Silly) naar Nederland er was strubelingen met ver voor . Ze kwam toch op tijd op het vliegveld van Kathmandu. In pokhara nog even tijd om een Ziekhuis te bezoek een geweldig ervaring voor de Clowns. Vele contacten geleg met de kinder met ouders. Even nog de lunch gecort. Oook nu was reis een zeer hobbilige ervaring. Uit eindelijk kwam toch de BERG van Maureen in zicht. Met een lekker avond eten  kwan nu ook weer een eind aan de dag.

DAG 13: Met zeer stevig ontbijt gingen we naar benenden  naar Bandipur voor een paar boodschappen, daarna Aandhimul waar we schooltje bezochten . Waar we werden opgewacht door kinderen van 3 t/m 8 jaar. We moesten ons verplaatsen omdat de zon zeer goed scheen. De speelmomenten waar wij het niet meer wisten namen de Kinderen met Juf het over. Het terug gaan duurde effe iets langer dan verwacht. We gingen nog even langs bij de Kantoorartikelen zaak. We kwamen tot de conclusie dat nu even krap zatten. We zatten om 14.45 uur aan de lunch.

1. Co:
    9 maart 2023
    Leuk om te lezen Peter, ik zie het voor me.
  2. Linda:
    9 maart 2023