Dag 6 - 7 - 8 - 9 - 10

6 maart 2023 - Pokhara, Nepal

Dag 6: Vroeg  op voor een Jungle safari met een landrover. Alle clwns mee. Zeer vele wilde dieren gezien. jammer geen tijger. Wel neushoorn, wilde kippen en hanen, pauwen, olifanten. Apert was dat we een neushoorn met kind zagen. Waar op een ogenblik was, dat moeders ons aanwezigheid niet dulde. Na de middag liet ik het kano voor gezien. Door dat ik me even niet happy voelden. Later  die dag toch nog de zon zien onder gaan met zijn alle.

Dag 7: Een stevig reis voor ons alle van Chitwan naar Pokhara. De afstand  150 km maar een weg om zeker behoedzaam met de bus om te gaan. Dit deed onze Chaufeur zeer goed.

Dag 8:

Dag 9:

Dag 10: Heel vroeg op voor de zons opkomst. We werden niet helemaal naar boven gebracht. De rest moesten we lopen . We werden op een geweldige zonsopkomst getrakteerd. En we konden echt de himmilaa zien. De terug weg liepen we langs winkeltjes. Dit keer werd er niet veel gekocht. De rest van de ochten gingen we niet als clown mee doen met het Holly feest. We gingen naar een weeshuis waar we flink bekochelt met water waar we van te voren door volwassen met kleuren. Het effe af zien ook onder de douch. Zie de foto`s